Aktualności

Developer Digest 24

Jaki los czeka Stingraya w Balansie 2.0?

Stanie się bestią!

Co z odrzutem w Balansie 2.0?

Pojazdy w Balansie 2.0 będą miały ogólnie rzecz biorąc większy odrzut.

Czy współczynnik kamuflażu będzie odgrywał ważną rolę w Balansie 2.0?

Tak, ten współczynnik będzie miał znaczenie, naprawiliśmy część kodu powiązaną właśnie z nim.

Czy osłony dział w czołgach serii T nie są za słabe?

Są też słabe w rzeczywistości. Mimo to trochę je wzmocnimy.

Pociski HEAT (PK) są naprawdę mocne w Balansie 2.0!

Tak też jest w realu – PK są zabójcze gdzieś do 4 poziomu. Nie spisują się jednak za dobrze przeciwko pochylonemu opancerzeniu, i celowanie do niego jest też trudniejsze.

Jakieś zmiany dotyczące brytyjskich pojazdów?

Prawdopodobnie poprawimy HESH, w porównaniu z wczesnymi testami Balansu 2.0 nawet bardziej, bo penetracja tej amunicji jest jeszcze za mała. Do tego HESH stanie się oddzielnym rodzajem amunicji, a nie podrodzajem HE.

Czy miały miejsce jakieś wzmocnienia dla Amerykanów?

Wielozadaniowa amunicja HEAT do Abramsa jest naprawdę mocna na wyższych poziomach.

Czy w Balansie 2.0 zmieni się wskaźnik penetracji?

Tak. Zielony będzie oznaczał szansę penetracji wynoszącą 50 lub więcej procent, a nie 100 procent.

Jaki jest skład opancerzenia serii czołgów Chieftain w Balansie 2.0?

Skład i grubość opancerzenia opiera się na prawdziwych wartościach, co oznacza, że kadłub nie jest za dobry. Należy stosować taktykę chowania kadłuba.

Odnośnie Chieftaina, czy model nie jest nadal za duży?

Nie, sprawdziliśmy to. Kilka innych pojazdów, jak na przykład Challenger, jest za małych. Po aktualizacji 0.19 weźmiemy pod lupę rozmiary wszystkich pojazdów.

Czy Paladyn, prowadzący teraz bezpośredni ogień, może zostać uzbrojony w naprowadzane pociski Copperhead? Czy byłyby tak głośne jak ppk?

Dobry pomysł, przetestujemy to.

Wieże dział samobieżnych, zdają się obracać za wolno.

Wkrótce to poprawimy.

Czy aktualizacja 0.19 naprawdę wejdzie w styczniu?

Jest jeszcze sporo do zrobienia. Prawdopodobnie wejdzie w lutym.

Czy strzelanie z zasadzki ulegnie zmianie w Balansie 2.0?

Tak. Zwiększyliśmy współczynnik zoomu niszczycieli czołgów do x20. Z drugiej strony współczynnik zoomu czołgów podstawowych wynosi tylko x12. Pozostałych klas x15.

Co z Zhalo-S w Balansie 2.0?

Jego zdolność podświetlania zostanie wyrównana względem innych pojazdów, ale pojazd ten będzie miał ciągle jeszcze dobry współczynnik kamuflażu.

Kiedy zaczniecie bardziej reklamować grę?

Kampania marketingowa wystartuje po aktualizacji 0.20. Operatorzy gry chcą, by Balans 2.0 najpierw nabrał konkretnych kształtów.

Czy jacyś byli czołgiści pracują dla Obsidian Entertainment?

Jasne, na przykład nasz główny deweloper odpowiedzialny za interfejs użytkownika należał kiedyś do załogi Abramsa.

Co się dzieje z przeciwnikami-botami? Zdaje się, że wcale nie celują.

W rzeczywistości celują. Efekt ten jest spowodowany opóźnieniem klienta-serwera.

Aktualny tryb PvE jest za łatwy!

W Balansie 2.0 powinien być o wiele trudniejszy.

Czy od chwili wydania artykułów o Balansie 2.0 zaszły jakieś zmiany dotyczące mechaniki SOA?

Nie, ale być może zwiększymy czas przeładowania SOA, ponieważ użycie go nie wymaga żadnych umiejętności. Tak czy siak poniżej 6 poziomu SOA nie będzie.

Czy planuje się ulepszenie tuningu pojazdów?

Tak, właśnie pracujemy nad nowym systemem kamuflaży. Po jego wdrożeniu zajmiemy się problemami, związanymi z kolorami. Zaczęliśmy też dobierać kolory, oparte na rzeczywistości – na przykład słynny kolor piasku pustyni dla Abramsów.

Czy Merkawa IID zyska ulepszenie?

Będzie mieć ppk LAHAT 105 mm i pakiet dodatkowego opancerzenia.

Mam pomysł odnośnie artylerii – może by tak zostawić pociski ognia bezpośredniego i tryb ognia pośredniego dla pocisków oświetlających i dymnych?

Tryb ognia pośredniego nie wróci.

Czy są jakieś plany odnośnie resetu statystyk?

Istnieje możliwość wprowadzenia jednorazowego resetu statystyk w związku w wprowadzeniem Balansu 2.0, ale na dany moment nie znamy jeszcze szczegółów.

 

Źródło: https://aw.my.com/pl/news/general/developer-digest-czesc-24

Dodaj komentarz