Aktualności

Konkurs na Karty do GO – rozwiązanie

Na Reddit prowadzony był konkurs polegający na wymyśleniu nowych „Kart” do Globalnych Operacji. Wyróżnione karty mają się znaleźć w grze, dlatego pieczę nad konkursem sprawował Obsidian, w osobach Richarda Taylora oraz Deweloperów.

Poniżej 3 wyróżnione karty wraz z komentarzem deweloperów:

System min przeciwczołgowych GATOR

Miny zrzucane z powietrza, układane na podobieństwo bunkrów i detonujace wyłącznie przy zetknięciu z wrogiem. Uszkodzają pojazdy, zadając obrażenia oraz niszcząc gąsienice. Widoczne, ale zakamuflowane (scouty mają szansę je zobaczyć).

Deweloperzy: O ile byliśmy przeciwko minom w normalnym trybie PVP, w Globalnych Operacjach mogą znaleźć zastosowanie. Zdolność blokowania tras mogłaby zmusić drużynę przeciwnika do prowadzenia natarcia niezbyt sprzyjającymi drogami.

 

Spalona Ziemia

Tymczasowo wyłącza jeden z capów, sprawiając że nie nadaje się do przejęcia przez nikogo. Trwa 60-90 sekund. To mogłoby zapobiec kampieniu przy capach oraz zmotywowałony graczy do aktywniejszej gry.

Deweloperzy: Podoba nam się to ze względu na potencjał do mieszania w czasie faz gry. Miejsca spawnu tej  „Karty” byłyby pewnie silnie atakowane. Mogłaby służyć zarówno do zyskiwania szansy na odrobienie strat przez drużynę przegrywającą jak i do obrony przed stratą capa przez drużynę wygrywającą.

 

Tymczasowy punkt spawnu

Możliwość stworzenia tymczasowego punktu spawnu dla swojej drużyny w celu ułatwienia drużynie dostępu do jakiegoś rejonu mapy, czy ułatwienia pchnięcia flanki.

Deweloperzy: Świetne narzędzie do zaskakiwania wroga, nawet do rzucania sił na jego tyły. Musiałoby to być ograniczone czasowo i stanowić obiekt, który da się zniszczyć.

Całość i źródło: https://www.reddit.com/r/ArmoredWarfare/comments/5ghz7a/winners_of_the_wildcard_suggestions_contest/

 

Dodaj komentarz