Aktualności

Balans 2.0 – więcej faktów z FAQ

PVE

  • W PVE arta znika z map
  • Pojazdy AI będą teraz takich samych poziomów jak pojazdy gracza, z wyjątkiem pojazdów elitarnych (poziom +1) oraz najsłabszych (-1)
  • Tylko HP oraz celność będzie skalowana wraz z poziomem trudności, reszta będzie identyczna jak u gracza
  • Pojazdy z działkami oraz ATGMami będą się przełączać między tymi broniami w zależności od celu

Ogólne

  • Autocannony nie będą już w stanie przebijać frontalnie MBT i nie będą w stanie zniszczyć całego pojazdu na jeden magazynek
  • Nie będzie żadnego resetu statystyk
  • XM1 ma pojawić się jako premium, ale gracze już posiadający ten pojazd nie dostaną go jako premki
  • Matchmaking będzie brał pod uwagę również rolę pojazdu na polu bitwy, nie tylko klasy. Terminator będzie traktowany nie jako AFV (scout) tylko brawler.
  • Ekonomia w grze pozostanie z grubsza taka sama, nie będzie się grindowało szybciej, ani wolniej.
  • Będzie przełącznik do kolejkowania PVP – będzie można wybrać czy chce się stać w kolejce tylko PVP czy PVP/GO. Kolejkowanie wyłącznie GO zostanie wyłączone. (~ bardzo kiepski pomysł, Evan)
  • Niedługo zostanie dodany tryb „Skirmish (Potyczka)”, gdzie na mniejszych mapach będą się tłukły między sobą mniejsze drużyny. Ten tryb będzie aktywny w czasie niskiej ilości osób na serwerach (np. w nocy)

Źródło: https://aw.my.com/us/news/general/balance-20-faq

Dodaj komentarz