Wyznania Deweloperów

Wyznania Deweloperów

Z racji tego, że jestem poza Polską i jest tutaj ch..y internet (tzn nie ma go), nie mam jak grać i do 8-go nie mam jak często uzupełniać serwis, dzisiaj tylko copy-paste:

Wiele pojazdów w aktualizacji 0.18 sprawia wrażenie wolniejszych, dlaczego?
W kwestii ogólnej prędkość itp. nic się nie zmieniło. Zmieniliśmy ustawienia domyślnego pola widzenia na niższe, ponieważ wyższe prowadziły niekiedy do efektu rybiego oka. Na wyższych ustawieniach pola widzenia obiekty w rogach ekranu zdają się poruszać szybciej (efekt rybiego oka), więc wydaje się, że jadą z większą prędkością niż się to faktycznie dzieje. Jednocześnie wygląd pojazdów i obiektów w rogach ekranu ulega niestety zniekształceniu

Czasem zostaję wyrzucony do garażu, a mój pojazd utyka w walce. Czy deweloperzy znają ten problem?
Faktycznie jest to duży problem. Dotyczy to przypadkowej grupy użytkowników w poszczególnej bitwie, przy czym nie zdarza im się to w ciągu kolejnych 5-6 sesji. Zamierzamy zrewidować ten problem wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.18 – dodaliśmy trochę kodu, ułatwiającego lepsze jego prześledzenie. Dla jasności – nie twierdzimy, że to problem tylko po stronie jednego gracza, ale że dotyczy przypadkowej grupy graczy. Obecnie gruntownie to badamy.

W aktualizacji 0.18 zniknęło całe moje złoto i kredyty!
To wizualny bug. Twoje surowce nie zniknęły. Pracujemy nad poprawką.

W przeszłości zapowiedziano, że w aktualizacji 0.18 w PvE zostanie usunięta artyleria. Co się stało z tym planem?
Realizacja wszystkich planów dotyczących artylerii została przesunięta, najwcześniej będzie miała miejsce w aktualizacji 0.19.

W ostatnim wywiadzie Richard Taylor wspomniał, że punkty życia pomiędzy poziomami zostaną w Balansie 2.0 wyrównane. Czy nie wpłynie to negatywnie na przetrwanie lekkich pojazdów?
Punkty życia nie są jednoznaczne z przetrwaniem – przynajmniej nie bezpośrednio. Choć na niższych poziomach będziesz mieć więcej punktów życia, Twoje opancerzenie nie będzie tak korzystnie zaokrąglone jak na wyższych poziomach. Zestawy opancerzenia, ERA, ekran siatkowy, SOA – wszystko to zwiększa przetrwanie i odróżnia IS-7 od T-14. To samo rozumowanie można zastosować do celności, amunicji itp.

Niektóre pojazdy zostaną kompletnie zbalansowane, podzielone lub usunięte w Balansie 2.0 – czy możemy się spodziewać jakiejś rekompensaty za związane z nimi wydatki?
Zwrócone zostanie złoto, wydane na kamuflaż, detale i zahartowanie w bitwie. Pracujemy nad kompleksowym planem rekompensaty. Jak tylko plan będzie gotowy, udostępnimy go z wyprzedzeniem. Zdecydowanie będzie na korzyść graczy.

Podobno w aktualizacji 0.19 PT-76 zostanie usunięty z gry – czy jest jakaś szansa, aby go zatrzymać?
Być może PT-76 wróci jako „symbol statusu” w charakterze prezentu dla graczy, którzy byli w grze przed Balansem 2.0.

Zauważyłem, że dzika karta Uderzenie lotnicze w globalnych operacjach nie wyświetla się ostatnio na mapce drużyny przeciwnej. Dlaczego?
Przebieg bombardowania nie pokazuje się więcej na mapce wroga, bo chcieliśmy sprawdzić, czy bombardowanie nie nabierze w ten sposób większej wagi, przy czym wykwalifikowani i ostrożni gracze i tak będą mogli go uniknąć. Możliwe, że w przyszłości bombardowanie dopasujemy jeszcze lepiej (np. szybsze bombowce itp.), ale zanim wprowadzimy więcej poprawek, chcemy zobaczyć, jak się sprawdzi ta.

W porównaniu z poprzednimi wersjami strefy naprawcze nie regenerują więcej całego zdrowia, lecz tylko jakieś 10%. Czy to było zamierzone?
Nie chcieliśmy 100% uzdrowienia, ale zgadzam się, że 10% to naprawdę mało.

Mam wrażenie, że Przejście przez pustynię to prezent dla graczy czołgów podstawowych. Wraz z balansem czołgów podstawowych wyższych poziomów, nie błyszczy jednak jak powinien.
Ciekawe, że tak spostrzegasz Przejście przez pustynię. Podczas wszystkich wewnętrznych testów mapy okazało się, że gracze skłaniają się bardziej ku niszczycielom czołgów / opancerzonym wozom bojowym / lekkim czołgom. Balans wyższych poziomów w stanie obecnym trochę zaciemnia obraz, ale myślę, że średnie poziomy (3-6 i wyższe), teraz trudniejsze do zniszczenia, są teraz znacznie lepiej zbalansowane.

Zdaje się, że niszczyciele czołgów nie błyszczą obecnie w globalnych operacjach. Zgadzasz się z tym?
Mam nadzieję, że za kilka dni więcej graczy dojdzie do wniosku, że kombinacja naprawy, punktów startowych i obrażeń na minutę niszczycieli czołgów sprawia, że użycie punktów życia to dobra taktyka. Aktualnie większość gra w nie jak w PvE/PvP, to znaczy próbuje za wszelką cenę uniknąć obrażeń, nawet jeśli przez to przepuszczają różne możliwości. W niektórych przypadkach to dobra strategia, ale myślę, że w rozgrywce w czasem zajdą zmiany.

Czy planujecie wdrożyć do gry SK 105 Kürrasier i Obiekt 279?
Na dany moment nie.

Czy są jakieś nowości odnośnie mapy Highwall?
Ulegnie znacznej przeróbce.

Co z systemem podświetlania?
Balans 2.0 wniesie dużo nowego w systemie podświetlania i kamuflażu.

Źródło: https://aw.my.com/pl/news/general/developer-digest-czesc-18

Dodaj komentarz